След заблатяването Еврозоната замръзва

Чудесна новина за българските граждани. Ще имаме възможност да възстановим родната валута - Българския лев, заедно с парична реформа с отнемането на правото на частните банки да създават парите с проста счетоводна операция. На следващите избори за Народно събрание, със смяна на системата.

http://news.bnt.bg/bg/a/bez-razshirenie-na-evrozonata

‪#‎Българска_директна_демокрация‬ с ‪#‎Базов_доход‬ и‪#‎Енергийна_икономика‬

Да, новото е завладяващо!
Очакваме ви заедно на: http://www.budd.bg/declaration/

Базовият доход може да дойде в Европа по-скоро, отколкото си представяме

Няколко европейски държави се движат в приемането на системи за универсални основни доходи през следващите няколко години. Ако някоя от тях се приложи най-после можем да получим отговор на един от най-вълнуващите въпроси в областта на икономиката: дали Базовият доход е най-добрият начин да се сложи край на бедността и "социалната" държава в едни нови социални отношения:

През януари 2016 г., холандския град Утрехт ще направи експеримент, в който населението му ще бъде разпределено в различни групи, които получават различни равнища от благосъстоянието, включително и един под формата на безусловен базов доход. Плащанията ще варират от € 900, до € 1,300.http://qz.com/437088/utrecht-will-give-money-for-free-to-its-citizens-will-it-make-them-lazier/

По-късно през 2016 г. Швейцария ще проведе референдум за създаване на универсален базов доход (нейният парламент се противопоставя).
http://www.basicincome.org/news/2015/10/swiss-parliament-opposes-popular-initiative/

През 2017 г., Финландия ще приеме експериментална система, която плаща на всеки € 800 на месец. Прочетете повече за това тук:http://yle.fi/uutiset/kela_to_prepare_basic_income_proposal/8422295

Теорията зад системата за Базов доход е, че правителството до голяма степен премахва скъпата, сложна, бюрократична "социална" държава, в която плащания и преводи се базират на статус, лични обстоятелства, или квалификацията на кандидата. Тогава сумата от събраните в държавата средства просто се разпределя равномерно между цялото население, без бюрократичните и корумпиращи условия. Консерваторите харесват идеята, защото тя свива ролята на държавата и премахва микро намесата на правителството в живота на бедните. Левичарите също я одобряват, защото тя осигурява защитна жизнена мрежа за хората с по-ниски доходи и дава на работниците по-голям избор за това какви видове работа да приемат.

Излишно е да казваме, че Базовият доход има своите критици. Канада многократно е флиртувала с него, но никога не го прилага правилно. Ето критиката на Кевин Милиган, професор по икономика в UBC Vancouver School of Economics, http://www.theglobeandmail.com/report-on-business/rob-commentary/everyone-talks-about-basic-income-heres-why-they-dont-implement-it/article27723204/:

"Финландският пример е типичен за фискална глупост. Финландците предлагат месечен трансфер на € 800 на лице, което звучи хубаво, докато направите математиката и разберете, че това ще изисква удвояване на съществуващите данъци за финансиране на програмата. Този трансфер едва ще замени това, което финландците с ниски доходи вече получават в рамките на съществуващата система за социално подпомагане, така раздутата схема просто би дала голям чек на тези, които не се нуждаят от него и прави малко, за да помогне на тези, които страдат. Не само, че този план би бил невъобразимо скъп, но е трудно да се види дали би имало такава социална печалба, която ще започне да покрива разходите." (за България повечето изчисления се базират на развитие във вътрешното платежоспособно потребление, генерирано от Базовия доход и почти същата данъчна тежест).

Business Insider наскоро разбра какво е нивото на Базовия доход, което може да осигури Великобритания, ако всички социални плащания бяха просто заделени за всички, равномерно, без увеличение на данъци или разходи. Достига € 584 само за възрастните. Не е достатъчен, за да се оцелее, без да се работи. Но може би това е достатъчно, за да запази повечето хора от глад или бездомност. http://uk.businessinsider.com/universal-basic-income-scheme-for-the-uk-2015-12?_ga=1.4098096.1040784075.1451132525

Изненадващото е, че САЩ са могли да бъдат десетилетия напред от Европа по този въпрос, ако един експеримент по времето на бившия президент Ричард Никсън не се е объркал в края на '60-те. Администрацията на Никсън определила 8500 души в Ню Джърси, Денвър, Сиатъл, и на други места и заменила всички социални плащания с Базов доход, наречен "План за семейно подпомагане", между 1968 и 1978. http://nixonfoundation.org/nixontv.php?videoid=259

След това наблюдавали какво се случва с тях. Когато данните се върнали, било отчетено видимо увеличение в броя на разводите сред тези, които са получили плащанията. Така планът бил изоставен (свободата на избора не била отчетена като положителен ефект).
http://basicincome-europe.org/ubie/brief-history-basic-income-ideas/

За съжаление, по-късно се оказало, че данните за разводите са грешни и не е имало разлика между получателите на средства по плана с тези, които не са участвали в него. Кои са двамата министри, които отговаряли за тази програма? Доналд Ръмсфелд и Дик Чейни (двама видни американски партократи).

Можете да прочетете повече за пропуснатата възможност в едно отлично документално изследване на проф. Евелин Форже от Университета на Манитоба.
http://public.econ.duke.edu/~erw/197/forget-cea%20(2).pdf

http://www.businessinsider.de/adoption-of-basic-income-in-europe-2015-12?r=UK&IR=T

#Базов_доход

Да, новото е забележително!
Разкажете на човека до вас! Присъединете се сега: http://www.budd.bg/declaration/

 

 

 

Честно и открито управление? Да, в Италия. Скоро и у нас.

Колегите от Движение 5 Звезди, единствените, които увеличават своята популярност, се готвят за управлението на Италия така:

Изтегляне на войските от Афганистан.
Подкрепа на правото на самоопределение на гражданите.
Противопоставяне на Трансатлантическото споразумение между Европа и САЩ.
Назначаване на 15000 току-що завършили висше образование за подсилване на териториалните комисии работещи с бежанците.
Признаване на Държавата Палестина.
Увеличаване на средствата за службите по сигурността за заздравяване на държавата. 
Предоговаряне на ролята на страната в структурата на НАТО.
Забрана на продажбите на оръжие за страни, които директно или индиректно поддържат тероризма.
Използване на армията само за защита на собствената територия.
Приемане само на бежанците, които притежават такъв статус.
Отмяна на санкциите срещу Русия.
Изискване за сертификати Антимафия от сдруженията, работещи в центровете за бежанци.
Инвестиране на средствата, спестени от международните мисии, за сътрудничество и развитие.
Засилване на дипломатическите и икономически отношения с държавите от Боливарския съюз.
Създаване на алианс на Южноевропейските държави за излизане от Еврозоната.

Лудите отварят пътищата, по които мъдрите вървят….Честито Рождество и добре дошла съдбовна 2016-та година.

За нас, хората от БСДД, Новата година ще принадлежи на онези, които променят света и не приемат установеното положение.

‪#‎Българска_директна_демокрация‬ с ‪#‎Базов_доход‬ и‪#‎Енергийна_икономика‬

Очакваме ви, последвайте истинската промяна на системата:http://www.budd.bg/declaration/

 

Бъдете здрави и силни!

Пожелаваме от все сърце на всеки един български гражданин весели празници, изпълнени с топлина и надежда.

Нека в това време, в което сме със своите семейства и близки хора да си припомним това, което се отнася до всеки един от нас и очаква първите ни съдбоносни стъпки през новата година:

"Българският национален идеал – възстановяване на българското национално самосъзнание в интеграцията на европейските народи, възстановяване на ролята на единния говорим книжовен български език за обединението на нацията, преоткриване на вътрешния пазар на потребление за възвръщане на националната инициатива на българските предприятия и трудолюбието на българите, гражданска политическа свобода и справедливост за всеки български гражданин, грижа за националната памет, чест, достойнство и връщането на нацията в ролята на решаващ европейски фактор."

www.budd.bg

THE RESCUE PLAN FOR THE EUROZONE AND EUROPEAN UNION!

This note has the aim to show that QE will fail to deliver benefits for ordinary people in the Eurozone, and argues that what is needed now is an alternative approach that puts new money directly into the real economy. It is based on the work of Frank van Lerven, researcher in Positivemoney.org

Since the 2008 global financial meltdown, the Eurozone has experienced a sovereign debt crisis, a double dip recession, and is now on the brink of deflation. To spur growth in the Eurozone’s flailing economies, it is necessary to stimulate aggregate demand by raising levels of spending. A fiscal stimulus however, seems extremely unlikely as Eurozone governments are primarily interested in running a budget surplus and applying austerity measures. Weak global demand suggests that an export-led recovery is not an option. Consequently, the responsibility for boosting aggregate demand and higher levels of spending has fallen to the European Central Bank (ECB).

To date the ECB’s attempts to stimulate spending and aggregate demand have had limited success. The ECB has therefore chosen to replicate the Quantitative Easing (QE) policies used by Japan, the UK and the US. Between March 2015 and September 2016, the ECB will create €1.1 trillion of new central bank money and use this to purchase government bonds (and other asset-backed securities and covered bonds) from the financial markets. The ECB hopes that this process will result in higher spending, higher inflation, and a return to economic growth. But the channels through which QE works are weak and uncertain. Proponents of this policy have resorted to arguing that, although the effects of QE are unclear, the economy would surely be worse without it. The policy also has several undesirable side effects, such as increasing inequality and encouraging dangerous speculative bubbles in financial markets.

Even if QE is considered to be an effective policy, the conditions that justified the policy in the US and UK don’t apply in the Eurozone. In the US and UK, bond yields were high when QE was implemented; in the Eurozone, bond yields were already extremely low. In the US and UK, banks were initially short of central bank reserves (as the fear in the market had caused the interbank market to freeze). In the Eurozone, banks were already flooded with central bank reserves as a result of the ECB’s earlier schemes to provide liquidity to the banking sector.

More importantly, the ECB’s QE program is intended to boost spending by incentivizing the banking sector to increase lending and enticing households and businesses to borrow more. The success of the QE program depends upon the private sector taking on more debt. But the banking sector is reluctant to expand its volume of lending, as it is presently preoccupied with repairing its balance sheet. More significantly, bank lending is demand constrained: weak growth, low economic confidence, meagre potential for business expansion, and substantially high levels of unemployment mean that the private sector is more concerned with paying down existing loans than taking out new ones. It is highly unlikely that there will be a substantial increase in the level of private-sector borrowing, so this approach to generating a recovery in the Eurozone would almost certainly be ineffective.

If the Eurozone needs an economic stimulus to boost employment, output and a return to growth, then QE is the wrong tool to use. We can argue for an alternative approach to a Eurozone stimulus, in which the ECB still creates new money, but injects this money into the real economy rather than the financial markets. The various proposals for this form of monetary financing (where the state proactively creates money) have been referred to as QE for People, Overt Monetary Financing (OMF), Green QE, Helicopter Money, Strategic QE, and Sovereign Money Creation.

We welcome the wide range of proposals for using monetary financing to boost aggregate demand in the real economy. However, due to space and time constraints, we focus on the two broad recommendations for how the ECB could distribute newly created money into the real economy.

In the first proposal, the ECB would transfer newly created money to the Eurozone national governments. These governments would then use the newly created funds to increase their spending. This additional spending could, for example, be focused on ‘green’ infrastructure projects.

In the second proposal, the newly created money could be distributed equally between every citizen of the Eurozone. This type of “citizen’s dividend” would put additional purchasing power directly into people’s pockets.

In both proposals, monetary financing offers a number of added benefits when compared to conventional QE. Most importantly, it would boost aggregate demand without relying on households and businesses to borrow more, and therefore would not cause a rise in already-high private sector debt. It would therefore compensate for the reduction in total spending caused by private sector deleveraging. Indeed, monetary financing aimed directly at the real economy increases the net financial assets held by the private sector, while the additional spending boosts private sector income and reduces the private sector’s debt-to-income ratio. These two effects increase financial stability.

In simple terms, QE works by flooding financial markets with billions of euros and hoping that some of it ‘trickles down’ to the real economy. In contrast, the form of monetary financing proposed here is a tool that would grant policymakers greater macro-economic control over the real economy; and would also ensure that the benefits of central bank money creation are more evenly distributed. Similarly, unlike QE, monetary financing for the real economy avoids the risk of creating destabilizing asset bubbles, and thus makes the recovery more sustainable in the long run.

Monetary financing for the real economy can be expected to be many times more effective than QE in boosting demand and output. For the Eurozone, statistical analysis of income and consumption patterns suggests that €100 billion of newly created money distributed to citizens would lead to an increase in GDP of around €232 billion. Using IMF fiscal multipliers, our empirical analysis further suggests that using the money to fund a €100 billion increase in public investment would reduce unemployment by approximately one million, and could be between 2.5 to 12 times more effective at stimulating GDP than current QE.

Of course, these figures are estimates and not certain predictions. But it is clear that if the ECB wishes to boost employment and meet its inflation target, then it would be better off using the ECB’s powers to create money to either finance public expenditure or distribute new money directly to citizens. Replicating the UK and US’s approach of inflating financial markets and hoping that this increased financial wealth would ‘trickle down’ into the real economy is likely to be just as ineffective in boosting output and employment, and meeting inflation targets, as it was in the UK and US.

JOIN NOW!

www.positivemoney.org

www.qe4people.eu

www.budd.bg

https://www.facebook.com/chistipari


Да демократизираме демокрацията

от Игнасио Рамоне

В РАМКИТЕ на икономическата глобализация демократичната система се сблъсква с един парадокс – гражданите престават да се интересуват от политиката, както показва броят на негласувалите. От друга страна, същите тези граждани искат да контролират по-добре действията на държавата и да участват в проектите, които ги засягат пряко. Как да се съгласуват двете тенденции?

За първи път на планетата съществуват толкова демократични системи и демократични редувания на правителства. Преди 40 години, по време на прехода в Испания, имаше около 30 демократични държави. Днес според ООН те са 85, макар и в различна степен на консолидация. Т.е. демократичната система на управление има най-висока легитимност в глобализирания свят. Никога обаче не сме били толкова недоволни от демокрацията. Признаците на това недоволство стават все по-явни. Броят на негласувалите се увеличава непрекъснато. Според анкета на „Галъп интернейшънал“, проведена в 60 „демократични страни“, само един на десет души смята, че „правителството се подчинява на волята на народа“.

В много демократични страни се забелязва възраждане или възникване на партии с антипарламентарна традиция, главно популистки и крайно десни. Страни с неоспорима демократична традиция, като Швейцария, Дания, Финландия, днес се управляват от партии на крайната десница (или с тяхна подкрепа), които поставят под въпрос легитимността на днешната демокрацията. Също така много обикновени граждани, ударени безмилостно от кризата, не приемат подчинението на демократичната система на новата финансова и медийна мегавласт. С други думи, начинът, по който функционира днес демокрацията, се отрича. Изчезва доверието в политиците и партиите. Представителната демокрация изглежда неспособна да отговори на новите политически реалности. Голяма част от населението вече не се задоволява с това да гласува през определен брой години, а иска да участва в решенията.

При това положение става все по-трудно да се провеждат реформи или да се взимат политически решения с по-широк обхват. Интересите на могъщи лобита и групи, медийните кампании и също така защитата на легитимни права на определени слоеве от населението затрудняват промените. Политиката вече не смее да се докосне до някои теми, и ако го прави, трябва понякога да преодолява силна съпротива или да отстъпи.

Мнозинството от гражданите са убедени, че демокрацията е най-добрата форма на управление. От друга страна обаче, същото това мнозинство няма доверие на политиците и партиите. Да си припомним какво казваше големият писател Жозе Сарамаго: „Вярно е, че можем да гласуваме. Вярно е, че можем чрез тази частичка суверенитет, който ни дават като граждани, да изберем, обикновено чрез някоя партия, наши представители в парламента. Вярно е също, че тези представители и разните политически комбинации, наложени от необходимостта да има парламентарно мнозинство, позволяват винаги да се състави едно правителство. Всичко това е вярно, но е вярно също, че възможността за демократични действия започва и свършва с това. Избирателите могат да свалят едно правителство, което не им харесва, и да го заменят с друго, но гласовете им никога не са имали, нямат и няма да имат някакъв видим ефект върху истинските сили, които управляват света, страната и самите тях. Говоря очевидно за нарастващата икономическа власт на многонационалните компании, които въобще не се интересуват от общото благо, към което по принцип се стреми демокрацията“.

Накратко, изправени сме пред драматичен парадокс – никога преди не е имало толкова демокрация, но и толкова недоверие и отрицание на представителната демокрация. Сред причините за това отричане на този вид демокрация можем да посочим следните: 1. Прекаленото неравенство, богатите стават все по-богати, а бедните – все по-бедни. 2. Кризата на държавата и на обществените отношения, атакувани от неолибералните теории, които проповядват „минимална държавност“. 3. Липсата на солидна демократична култура. 4. Лошото влияние на корупцията в политическите среди. 5. Затрудненото общуване между партиите и гражданското общество. 6. Подчиненост на политиката по отношение на фактическата власт – медийна, икономическа, финансова. 7. Подчиненост на правителствата спрямо решенията на наднационални, недемократични организации, като Европейската централна банка, Г-20, Международния валутен фонд, Организацията за икономическо сътрудничество и развитие, Световната търговска организация и т.н. 8. Разрастване на сблъсъците между гражданското общество и правителствата. 9. Дискриминация и отхвърляне на някои категории хора по социален и полов признак – имигранти, хомосексуалисти, хора без документи, жени, цигани, мюсюлмани и т.н. 10. Идеологическо господство на медийни групировки, които поемат ролята на опозиция, но в защита не на гражданите, а на собствените си интереси.

В много страни макроикономическото развитие не означава, че животът на хората със скромни доходи се подобрява, а това създава социално недоволство. Съществуват обезпокоителни данни. Според изследване, проведено от Програмата на ООН за развитие (ПРООН), 45% от латиноамериканците предпочитат да живеят в диктатура, която им гарантира работа и достатъчно средства за нормален живот, отколкото в една демокрация, която не ги извежда от мизерията...

Това означава, че голяма част от предизвикателствата произхождат от бедността и неравенството. Така навлизаме в ядрото на модерната демократическа мисъл. Жан-Жак Русо казваше в „Общественият договор“, че „социалната държава е за предпочитане, когато всички притежават по нещо и никой няма прекалено много“.

От друга страна, в рамките на неолибералната глобализация държавата губи регулиращата си функция спрямо пазара, който от своя страна вече не е национален. Многонационалните компании и финансовите пазари не се нуждаят вече от държавата като опора. Характерно е днес отстъплението на държавата. Ерата на националните държави и най-вече ерата на демократичната държава достигна върха си с появата на политически реалности от рода на масовите партии, масовата култура и колективното убеждение, че хората престават да бъдат поданици, на които се заповядва, а се превръщат в граждани, които трябва да бъдат убедени.

Днес националната държава отстъпва част от властта си на наднационални институции, като Европейския съюз например, и също така на местни инстанции, като автономните области в Испания. Така е, защото глобализацията и децентрализацията настъпват в световен мащаб като два успоредни процеса. Глобализацията се връща към най-слабо изразената демокрация, тъй като все по-малко стават важните решения, вземани от националните държави. „Действително съществуващата демокрация“ претърпява по този начин серия превъплъщения, които я поставят много далеч от трите основополагащи модела: британската парламентарна реформа от 1689 г., Американската революция от 1776 г. и Френската революция от 1789 г. Избирателите престават да бъдат граждани, които следва да бъдат убедени, и се превръщат в потребители, които трябва да бъдат прелъстени. В тази културна панорама упражняването на представителната демокрация престава да бъде дейност, изпълнена със смисъл, и се превръща в очите на гражданите в зрелище, устройвано от една чужда „каста“, в което те не участват реално.

Така се получава една двойна трансформация. От една страна, глобализацията намалява тежестта на националната Държава и значението на демократичния политически живот. От друга, културната трансформация, която води към една „видео-телевизионна политика“, прояжда връзките между гражданите и обществения живот.

Можем да кажем, че се намираме в ситуация, в която изковаваните в продължение на два века инструменти на демокрацията вече не са ефикасни. И макар да изглежда, че демокрацията е победила в световен мащаб, по-скоро наблюдаваме залеза на успехите ѝ, защото преобладава ясно изразено изключване на по-голямата част от населението от процеса на взимане на решения по държавните дела. Така общото съгласие, консенсусът, се свежда до „кастата“, до някои малцинства, които не са представителни за многообразието на интересите в едно общество.

Стигна се до необходимостта от „пряка демокрация“ и гражданско участие в публичните дела. Те могат да се разглеждат като двете лица на демокрацията с участието на народа („демокрация на участието“). Нейната главна изява е „гражданското участие“, индивидуално и колективно, в процеса на взимане на решенията и контрола над обществените дела.

Гражданското общество и някои социални движения виждат в партиите основната причина за неприязънта към демокрацията. Това обаче е безплодно разискване. Няма демокрация без партии, злините вътре в партиите са донякъде същите, които вредят и на други обществени сектори. Партиите обаче трябва да приемат, че сами по себе си не са достатъчни, за да се реализира демокрацията. Те следва да възстановят своята легитимност чрез прозрачност и вътрешна демокрация. Да приемат, че хората вече не се задоволяват с това да пускат по една бюлетина на всеки 4-5 години. И не са съгласни ролята им в публичните дискусии да се свежда единствено до гласуването.

Конституциите на Венецуела от 1999 г., на Еквадор от 2008 г. и на Боливия от 2009 г. са сред най-прогресивните в света по този въпрос. Те говорят за демокрация с участието на народа, а не за представителна демокрация. Защото възнамеряват да демократизират демокрацията. Общо взето, има съгласие, че представителната демокрация трябва да се запази, но ясно се вижда необходимостта да се засилят в нея механизмите на народното участието, за да се преодолее разривът между политиката и гражданите.

Да припомним, че механизмите на пряката демокрация, като народната законодателна инициатива и допитването до народа чрез референдум или плебисцит, не подкопават представителната демокрация. Доказва го фактът, че тези механизми съществуват, например, в Швейцария, Италия, САЩ и все по-често в Европейския съюз. Само във Венецуела съществува процедура, при която чрез национално допитване може да се отнеме мандатът дори на президента на републиката. Венецуела е единствената страна в света, в която се проведе референдум за отнемане на президентския мандат, и вотът беше спечелен от Уго Чавес. На местно ниво – за регионални и общински органи, тази процедура съществува и в други латиноамерикански страни, като Аржентина, Колумбия, Еквадор, Боливия, Перу и т.н. И накрая трябва да е ясно, че нашите демокрации се нуждаят от нов социален и конституционен договор, за да бъде изградена една не само изборна, а гражданска демокрация, в която да няма отхвърлени от обществото хора. Моделът на представителната демокрация не се справя освен това и с актуални проблеми като околната среда, опасностите за биологичното многообразие, затоплянето на климата, безработицата, застаряването на населението в Европа, масовото шпиониране, миграциите и бедността в света.

Дори ако допуснем, че демокрацията продължава да бъде моделът, който най-добре стимулира разискванията и диалога като средства за решаване на социалните конфликти, трябва все пак да подчертаем, че представителната система не позволява реално и ефикасно участие на гражданите. Явно е, че в дългосрочна перспектива защитата на общите блага е възможна само заедно със социалните и гражданските движения, а не против тях. Затова именно трябва спешно да се демократизира демокрацията.

LE MONDE DIPLOMATIQUE – испанско издание 
- Превод Венко Кънев

http://bg.mondediplo.com/article1452.html

Една истински нова политическа партия - БСДД

Скъпи приятели, последователи, колеги и симпатизанти, на 13-ти декември 2015 г. беше учредена първата българска политическа партия за включване на българските граждани в процеса на взимане на решенията за техния живот - Български Съюз за Директна Демокрация. За Българска директна демокрация с Базов доход и Енергийна икономика.

www.budd.bg

Благодарим на всеки един от онези смели български мъже и жени, които днес взеха участие и станаха учредители на една справедлива политическа организация, която може да защити и възвърне достойнството на българския народ.

Времето дойде!
Присъединете се сега! Разкажете на човека до вас!

http://www.budd.bg/declaration/

Коя система бихте избрали?

В паричната система днес частните банки създават почти всички пари, когато раздават заеми и взимат лихва от тях. В новата парична система, която вече е предложена за обсъждане, парите се създават от прозрачен обществен орган или институция и се инвестират без дълг. Всички новосъздадени пари се използват за финансиране на публични разходи, за намаляване на данъците и дори за директно разпределение между гражданите.

http://www.positivemoney.org/our-proposals/

Времето за промяна дойде!

www.budd.bg

Символът на свободата!

На днешната дата, 11-ти декември 1868-ма година, Апостолът на Свободата Васил Левски започва своята първа обиколка по българските земи. Тя продължава до края на февруари на следващата година. Така се поставя началото на дейността му по създаването на организация за Освобождението на България от турско робство.

Ние от БСДД започваме символично нашата обиколка от тази неделя до средата на месец март за създаване на организация за ново Освобождение на българите. Време е да спрем духовната нищета и материалната бедност от катастрофата, в която Родината ни беше повлечена през последните 26 години.

Заповядайте, за да се присъедините като членове на първата българска свободна политическа организация, която започна революцията в умовете и сърцата на българите днес.

Очакваме ви на Учредителното събрание на БСДД на 13-ти декември 2015г., в зала Европа на парк-хотел Москва от 16ч. 

Времето дойде!
www.budd.bg

http://bolgari.net/sad11_12_1868g____apostolyt_zapochva_svo…

Швейцария си има нов президент, а ние?

Президентът и вицепрезидентът на страната са с мандат от една година.

http://news.bg/…/shveytsariya-izbra-nov-prezident-za-2016-g…

За ‪#‎Българска_директна_демокрация‬

Присъединете се сега на http://www.budd.bg/registration/